Cunferenza di l'acquistu di l'ingegneria in Cina

Per risponde à i bisogni di l'acquistu di i prughjetti domestici è stranieri di l'imprenditori generali, è risponde à i bisogni di i prughjetti di custruzzione di l'ingegneria domestica è di i prughjetti di custruzzione di l'infrastruttura "Belt and Road", a Conferenza di Acquistu di Ingegneria Chine 2019 si terrà u 27-29 di nuvembre. 2019 in Beijing·China International U centru di mostra (nuvellu hall W1 hall) guidatu da u Ministeru di u Cummerciu Chine, urganizatu da China International Consulting Association, è sustinutu da 120 imprenditori generali à grande scala, ci hè più di millaie di cumpagnie di custruzzione di ingegneria, sondaghju. e cumpagnie di cuncepimentu, i dipartimenti di pianificazione, di cuncepimentu è d'acquistu di a cumpagnia di sviluppu immubiliare anu participatu assai.

ia_1000000620

U cuntrattu di ingegneria generale (design-procurement-construction) hè un modu accettatu internaziunale per urganizà è implementà prughjetti di custruzzione ingegneria.Nta l 'ùrtimi anni, China hà succissivamente emessu u "Codice per a gestione EPCM di prughjetti di custruzzione" è EPCM per a custruzzione di l'abitazione è i prughjetti di l'infrastruttura municipale "(Draft for Solicitation of Comments), tutte e pruvince anu ancu prumuvutu vigorosamente u cuntrattu generale di prughjetti.In 2017, u numeru di novi ducumenti di pulitica generale pruvinciali di cuntratti hà righjuntu 39, è l'era di u cuntrattu generale di u prughjettu hà iniziatu ufficialmente.

ia_1000000621

Case di custruzzione per i campi di l'ingegneria hè una parte vitale di a custruzzione generale di cuntrattura di u prugettu.Un bonu ambiente di campu di ingegneria mostra l'imaghjini di a cumpagnia è u stilu di custruzzione.Beijing GS Housing Co., Ltd. hà assistitu à a mostra cum'è un espositore impurtante, è hè impegnatu à furnisce case modulari intelligenti, ecologiche, verdi è sicure per a custruzzione di campi di ingegneria.

ia_1000000622
ia_1000000623

I culleghi in l'industria hà rimarcatu: Sutta a premessa di assicurà a qualità è u prugressu, i fornituri cinesi duveranu dà u ghjocu pienu à i nostri vantaghji di u costu, è nantu à a premessa di studià cumplettamente u mercatu, mirandu à a dumanda di u mercatu, è cresce a ricerca, u sviluppu è applicazione di e tecnulugia novi è materiali novi.U sviluppu di a tecnulugia hà un grande significatu per "esce".L'innovazione ùn finisce mai.GS Housing implementa u spiritu di a cunferenza, investe assai in a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, guarantisci a tecnulugia di u produttu, è aumenta a so cumpetitività in u mercatu internaziunale.

ia_1000000624
ia_1000000625

GS Housing s'hè unitu cù grandi imprese di custruzzione di l'ingegneria per realizà una stretta cooperazione in a custruzzione di ferrovie urbane, a custruzzione di infrastrutture urbane, a custruzzione medica, a custruzzione di strutture educative, l'abitazione militare, l'abitazione cummerciale, l'alloghju turisticu è altri campi, è intraprende parechji prughjetti di ingegneria à grande scala. , Per creà una casa per i custruttori.In u futuru, GS Housing rinfurzà a funzione "cunnessione è empowerment" di case modulari, è creà u "sparte i tempi è pulizziari unu partitu" i prudutti casa modulari, fà a sucetà benefiziu cù prodottu case modulari.

ia_1000000627

L'abitazione GS hà preparatu currettamente u mudellu di casa di cuntainer flat-packed, u scheletru di l'abitazione KZ è altre mostre relative per i participanti per osservà.U Signore Zhang- direttore generale di GS Housing Group, hà parlatu di a pruspettiva di l'industria di a custruzzione, è hà presentatu u "novu furmatu" di u sviluppu di l'abitazione modulare in u futuru cù i principali cumpagnie participanti.

ia_1000000628
ia_1000000629
ia_1000000630

U stand di l'alloghju GS hà attiratu un gran numaru di participanti à visità, è i participanti anu spartutu l'infurmazioni di l'industria, i tendenzi di u sviluppu di l'internet ... u Signore Duan-chief engineer of GS Housing, è u Signore Yao, direttore generale di Beijing Zhenxing Steel Structure Co., Ltd. ., hà tenutu cunsultazione è cumunicazione, è hà discututu u pianu di sviluppu è a strategia di u mercatu di l'industria di l'assemblea.

ia_1000000631
ia_1000000632
ia_1000000633

Cum'è un fornitore di serviziu di sistema di abitazioni modulari, l'alloghju GS hà sempre fattu cuntributi in u campu di a custruzzione di l'ingegneria.Per i grandi costruttori di prughjetti, custruite una casa verde, creanu spaziu ideale, custruite una casa ideale!


Postu tempu: 22-07-21