GS Housing Group riunione riassuntu di a mità di l'annu è riunione di decodificazione di strategia

Per sintetizà megliu u travagliu in a prima mità di l'annu, fate un pianu di travagliu cumpletu di a seconda mità di l'annu è compie u scopu annuale cun entusiasmu pienu, u GS Housing Group hà tenutu a riunione di sintesi di a mità di l'annu è a riunione di decodificazione di strategia à 9. : 30 am u 20 d'Aostu di u 2022.

wps_doc_0
wps_doc_1

U prucessu di riunione

09:35-Lettura di puesia

U sgiò Leung, u sgiò Duan, u sgiò.Xing, Mr.Xiao, porta u puema reciting "Condensing the heart and collecting the force, casting brillanti!"

wps_doc_2

10:00 - Rapportu di dati di u primu semestru annu

À l'iniziu di a cunferenza, a Sra Wang, direttrice di u Centru di cummercializazione di a cumpagnia di GS Housing Group, hà informatu i dati operativi di a cumpagnia per a mità di l'annu 2022 da cinque aspetti: dati di vendita, raccolta di pagamentu, costu, spesa è prufittu.Segnala à i participanti l'operazione attuale di u gruppu è a tendenza di u sviluppu è i prublemi esistenti di a cumpagnia spiegata da i dati in l'ultimi anni per mezu di charts è paraguni di dati.

Sottu à a situazione cumplessa è cambiante, per u mercatu di custruzzione prefabbricata, a cumpetizione di l'industria s'intensificava, ma GS Housing porta u pesu di l'ideale di strategia d'alta qualità, navigò in tuttu u modu, migliurà constantemente a ricerca, aghjurnà da a qualità di custruzzione, per migliurà u livellu di qualità. spicializazioni di gestione, à raffinà u serviziu realty, aderisce à a custruzzione high quality, high quality service, furmà un inseme cumpleta di high quality in u primu, u sviluppu di l'impresa di più forte chè aspittatu aderisce à furnisce i clienti cù prudutti è servizii , Questu hè u core competitività di GS Housing chì pò cuntinuà à cresce in fronte di l'ambiente esternu difficiule.

wps_doc_3

10: 50-Fighjate a dichjarazione di rispunsabilità per l'implementazione di a strategia

Un libru rispunsabilità, rispunsabilità muntagna pisanti;Un postu in l'uffiziu, cumpiendu a missione.

wps_doc_4

11:00 - Riassuntu di u travagliu è u pianu di u presidente di l'operazione è u presidente di u marketing.

U presidente di l'operazione Mr Duo hà fattu un discorsu

Mr Duo, riassuntu in a prima mità di a situazione operativa di u gruppu, pruposti per migliurà l'efficienza di u funziunamentu, aumentà i ritorni à l'azionisti, u redditu di l'impiegati, rinfurzà a cumpetitività di l'imprese cum'è u scopu di l'idea di operazione efficiente di l'impresa, fucalizza ancu nantu à u funziunamentu efficace di i trè elementi - sistema di spartera, capacità è cultura di l'impresa.Ellu favurisce l'usu di numeri precisi per gestisce i nostri scopi, utilizendu numeri vagi per spiegà u nostru mudellu di cummerciale, è raccoglie constantemente forza per l'impresa.

wps_doc_5

U presidente di u marketing Mr. Lee hà fattu un discorsu

U sgiò Li hà enfatizatu l'impurtanza di a strategia di sviluppu di l'impresa.Hè dispostu à affruntà rispunsabilità pisanti, guidà a squadra per esse u pioniere è u pioniere di a strategia di sviluppu, dà un ghjocu pienu à u spiritu di "aiutà è guidà", superà e difficultà cù una attitudine di lotta indomabile, è cumpiendu a nostra aspirazione è missione originale. cun travagliu duru.

situazione upirativu di u gruppu, pruposti à migliurà l'efficienza di u funziunamentu, aumentà i ritorni à l'azionisti, u redditu di l'impiegati, rinfurzà a cumpetitività di l'imprese cum'è u scopu di l'idea di operazione efficiente di l'impresa, fucalizza ancu nantu à u funziunamentu efficiente di i trè elementi - sistema di spartera, capacità e cultura d'impresa.Ellu favurisce l'usu di numeri precisi per gestisce i nostri scopi, utilizendu numeri vagi per spiegà u nostru mudellu di cummerciale, è raccoglie constantemente forza per l'impresa.

wps_doc_6

13:35-Spettacolo cumedia

Golden Dragon Yu ", cumpostu di u Signore Liu, u Signore Hou è u Signore Yu, ci purterà un prugramma di sketch - "Golden Dragon Yu ridiculing the Conference to drink too much".

wps_doc_7
wps_doc_8

13:50-Decodificazione strategica

U presidente di u gruppu Mr.Zhang per fà una decodificazione strategica

Decoding strategia di u Signore Zhang hè realizatu intornu à a tendenza di l'industria, a struttura di guvernanza sottu à a cultura, u modu di u funziunamentu è u sviluppu prufessiunale, chì hè ispiratu è ispiratu, injecting un novu putere à tutti i pirsuni, è urge à tutti à scuntrà. e novi opportunità è sfide cù una attitudine più calma è cunfidenza.

wps_doc_9

15:00-Cerimonia di valutazione è ricunniscenza

Ricunniscenza "Impiegatu eccezziunale".

wps_doc_10
wps_doc_11

Elogiazione "Impiegati di dece anni".

wps_doc_12

"Contribuzione à u Premiu di l'annu 2020"

wps_doc_13

"Gestione prufessiunale eccellente"

wps_doc_14

"Contribuzione à u Premiu di l'annu 2021"

wps_doc_15

"Resistenza à a ricunniscenza di a malatia"

wps_doc_16

In questa cunferenza "Verticale è Horizontale", GS Housing analizza è si riassume constantemente.In un futuru vicinu, avemu ogni mutivu di crede chì GS Housing hà da pudè prufittà di a nova volta di riforma è di sviluppu di l'impresa, apre un novu bureau, spettru un novu capitulu, è vince un mondu infinitamente largu per ellu stessu!Lasciate "GS Housing" sta nave tamanta attraversu l'onde, più fermu è luntanu!


Postu tempu: 28-09-22