GS Housing International Company 2022 Riassuntu di u travagliu è u Pianu di travagliu 2023

L'annu 2023 hè ghjuntu.Per sintetizà megliu u travagliu in 2022, fà un pianu cumpletu è una preparazione adatta in 2023, è compie l'obiettivi di u compitu in 2023 cù pienu entusiasmu, a cumpagnia internaziunale di l'alloghju GS hà tenutu a riunione annuale di sintesi à 9:00 am u 2 di ferraghju. 2023.

1: Riassuntu di u travagliu è u pianu

À l'iniziu di a cunferenza, East China Office Manager, North China Office Manager è Overseas Office Manager di a Cumpagnia Internaziunale hà riassuntu a situazione di u travagliu in 2022 è u pianu generale per ghjunghje à u scopu di vendita in 2023. Mr Xing Sibin, presidente di u 2023. Cumpagnia Internaziunale, hà fattu struzzioni impurtanti per ogni regione.

U sgiò Fu Tonghuan, direttore generale di a Cumpagnia Internaziunale, hà informatu i dati di l'affari di 2022 da cinque aspetti: dati di vendita, raccolta di pagamentu, costu, spesa è prufittu.In a forma di charts, paraguni di dati è altre manere intuitive, i participanti seranu presentati cù a situazione attuale di l'affari di l'imprese internaziunali è a tendenza di u sviluppu è i prublemi esistenti di l'imprese in l'ultimi anni spiegati da i dati.

Custodia GS (4)
Custodia GS (3)

Sutta a situazione cumplessa è cambiante, per u mercatu di custruzzione pruvisoriu, a cumpetizione trà l'industrii hè più intensificata, ma GS Housing, invece di esse scuzzulate nantu à stu mare tempestoso, porta l'ideale di strategia d'alta qualità, cavalcandu u ventu è l'onde, constantemente. migliurà è circà, da aghjurnà a qualità di l'edifizii, à migliurà u livellu prufessiunale di gestione, à raffinari servizii immubiliarii, insistendu à mette custruzzione di alta qualità, serviziu di alta qualità, è facilità di sustegnu di alta qualità à u cima di u sviluppu corporativu, è insistendu à furnisce i clienti cù più di i prudutti è servizii previsti sò a cumpetitività core chì GS Housing pò cuntinuà à cresce in fronte di l'ambiente esternu difficiule.

2: Firmà u libru di attività di vendita 2023

U persunale di a cumpagnia Internaziunale hà firmatu a dichjarazione di a missione di vendita è si move versu u novu scopu.Cridemu chì cù u so travagliu duru è a so dedicazione, a cumpagnia internaziunale uttene risultati eccellenti in u novu annu.

Custodia GS (5)
Custodia GS (6)
Custodia GS (1)
Custodia GS (7)
Custodia GS (8)
Custodia GS (9)

In questa reunione, a cumpagnia di GS Housing International hà cuntinuatu à sublate è superà sè stessu cù l'analisi è u riassuntu.In un futuru vicinu, avemu a ragiò di crede chì GS hà da pudè piglià a guida in a nova volta di riforma è sviluppu di l'impresa, apre un novu ghjocu, scrive un novu capitulu, è vince un mondu infinitamente largu per ellu stessu!

Custodia GS (2)

Postu tempu: 14-02-23