GS Housing si precipitò in prima linea di salvezza è di succorsi di disastru

Sutta l'influenza di piogge cuntinui, inundazioni catastròfichi è sfondate accadutu in Merong Town, Guzhang County, Pruvincia di Hunan, è mudslides distruttu parechje case in paijilou village naturale, merong village.L'inundazione severa in Guzhang County hà affettatu 24400 persone, 361,3 ettari di colti, 296,4 ettari di disastru, 64,9 ettari di raccolti morti, 41 case in 17 famiglie crollate, 29 case in 12 famiglie dannate seriamente 100 milioni di perdite ecunomiche dirette. RMB.

case modulari (4) case modulari (1)

Davanti à l'inundazioni bruschi, u conte di Guzhang hà resistutu à e teste severi una volta è una volta.Attualmente, u reinsediamentu di e vittime di disastru, a produzzione self rescue è a ricustruzzione post disastru sò realizati in modu ordinatu.In ogni casu, per via di a larga gamma di disastri è di dannu prufondu, assai vittimi sò sempre in casa di parenti è amichi, è u compitu di risturà a produzzione è di ricustruisce e so case hè assai ardua.

case modulari (2)

Quandu una parte hè in prublemi, tutte e parte sustene.In questu mumentu criticu, l'alloghju GS hà urganizatu rapidamente e risorse umane è materiali per furmà una squadra di lotta è di salvezza di inundazioni è si precipitò à a prima linea di salvezza è di disastru.

Case modulari (13)

Niu Quanwang, direttore generale di l'abitazione GS, hà prisentatu una bandiera à a squadra di l'ingegneria di l'abitazione di GS chì si n'andò à u situ di lotta à l'inundazioni è di soccorso di disastru per installà case di scatula In fronte à u severu disastru, questu batch di case case di 500000 yuan pò esse un goccia in u bucket per e persone affettate, ma speremu chì l'amore è u pocu sforzu di a cumpagnia di l'alloghju GS pò mandà un pocu di calore à e persone più affettate è rinfurzà u curaghju è a fiducia di tutti per superà e difficultà è vince u disastru, Lasciate sentenu u calore è benedizioni da a famiglia suciale.

case modulari (3)

E case donate da a casa GS seranu aduprate per u almacenamentu di materiali di succorsu di disastru in a prima linea di lotta è salvata di inundazioni, trafficu stradale è postu di cummandu in prima linea di salvezza.Dopu à u disastru, queste case seranu designate cum'è aule per i studienti di a scola di speranza è e case di reinserimentu per e vittime dopu u disastru.

Case modulari (10) case modulari (6)

Questa attività di donazione d'amore riflette una volta di più a rispunsabilità suciale è a cura umanistica di l'alloghju GS cù azzioni pratiche, è hà ghjucatu un rolu esemplariu in a listessa industria.Quì, l'alloghju GS appellu à u publicu per fà l'amore ereditatu per sempre.A manu per cuntribuisce à a sucità, custruisce una sucità armoniosa è crea una bona atmosfera.

Contra u tempu, tuttu hè in azzione per u succorsu di disastru.L'alloghju GS cuntinuerà à seguità è à rapportà u seguitu di a donazione d'amore è l'aiutu di disastru in a zona di disastru.

Case modulari (9) Case modulari (8)


Postu tempu: 09-11-21