L'Uffiziu di Cunsigliu in Pechino di Xiangxi hà premiatu GS Housing "Base d'Occupazione di Pechino è di Alleviazione di a Povertà"

U dopu meziornu di u 29 d'aostu, u sgiò Wu Peilin, Direttore di l'Uffiziu di Liaison in Pechino di Xiangxi Tujia è a Prefettura Autònoma di Miao di a Pruvincia di Hunan (in seguitu chjamatu "Xiangxi"), hè venutu à l'uffiziu di GS Housing in Pechino per sprime u so ringraziu sinceru. à u GS Housing Group per u nostru sustegnu à u travagliu di l'impieghi è di a miseria di l'Uffiziu di Pechino di Xiangxi è u nostru aiutu à i travagliadori migranti in Xiangxi.

U sgiò Zhang Guiping, presidente di u GS Housing Group, hà assistitu personalmente à l'accolta è hà allargatu un caloru benvenutu à u direttore Wu Peilin è a delegazione.

U signore Wu Peilin è a so squadra sò ghjunti à u GS Housing Group per discutiri l'investimentu è a custruzzione di a basa di furmazione di travagliu in Xiangxi, è anu premiatu u GS Housing Group "Beijing Employment and Poverty Alleviation Base of Xiangxi Tujia and Miao Autonomous Prefecture".

Sottu considerazione cumpleta, l'Uffiziu di Cunsigliu di Xiangxi in Pechino hà sceltu GS Housing Group cum'è a basa di l'impieghi di Pechino è di alleviazione di a miseria per i travagliadori migranti in a Prefettura di Xiangxi.In questu sensu, GS Housing Group hè assai onoratu, questu hè a fiducia, ma ancu una rispunsabilità.GS Housing accoglie calorosamente u vastu numeru di cercatori di travagliu in Xiangxi per vene à a cumpagnia per u travagliu.GS Housing li darà impieghi adattati è li assicurarà in modu efficace, diritti è interessi legittimi, è assumerà attivamente e responsabilità corporative.

be8bfcf6

Csò circalucità nativa

Mentre perseguite i prufitti corporativi, u presidente di u gruppu GS Housing, u sgiò Zhang Guiping, presta più attenzione à piglià l'iniziativa per piglià e rispunsabilità suciale.

Si preoccupa di a so cità nativa, furnisce quasi 500 impieghi per i travagliadori migranti in a so cità nativa, è 1,500 persone sò state impiegate prima è dopu.

Hè pienu d'entusiasmu per rinvià a so cità nativa, rimbursà a sucietà, aiuta à i poveri travagliadori migranti in a so cità nativa à truvà un impiegu lisamente, è aiutanu à sbarazzarsi gradualmente di a miseria attraversu l'imprese di l'imprese.

Ùn s'hè scurdatu di a so intenzione originale, hà sempre tenutu in mente a missione di l'impresa, hà assuciatu in modu cuscente rispunsabilità suciali, è, cum'è sempre, hà integratu strettamente u sviluppu di l'impresa cù l'impieghi è l'alleviazione di a miseria, è furnia un forte sustegnu per l'alleviazione di a miseria. in a prefettura di Xiangxi.

Ùn àbbia paura di a longa strada, ferma à u core di a fundazione di u populu.U sgiò Zhang Guiping hè impegnatu à custruisce un "ponte d'impieghi" trà l'abitazione GS è Xiangxi, custruendu un "tappa di u travagliu" per i travagliadori migranti in a so cità nativa, è pavimentà una "strada di u travagliu" per a prosperità cumuna di i paisani.

Implacablemente nantu à a linea

Cum'è un membru di l'abitazione GS, i travagliadori migranti Xiangxi sò diligenti è valenti, negati è autodisciplinati, è anu fattu cuntributi indelebili à u sviluppu di GS Housing.

In u 2020, à l'iniziu di l'epidemie di Covid-19, i travagliadori migranti in a Prefettura di Xiangxi in l'abitazione GS, indipendentemente da a so sicurità persunale, superanu u cuntrollu di u trafficu, l'alimentu è l'alloghju incomodi, i travaglii pisanti di u travagliu, i tempi stretti è u risicu di epidemie. prevenzione è cuntrollu in questa battaglia contr'à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.In casu d'alte difficultà, avemu riunitu rapidamente è si precipitò à a prima linea per fà u travagliu di stallazione.In elli, pudete vede l'altu spiritu è ​​e lotte di e persone di l'alloghju GS!

Cum'è a basa di u sviluppu corporativu, a rispunsabilità suciale hè u fundamentu per una cumpagnia per stabilisce.Sottu à a nova normalità di l'ecunumia, solu cumpiendu attivamente e responsabilità suciali l'imprese ponu prumove un sviluppu ecunomicu è suciale sustenibile è custruiscenu un futuru megliu inseme.

In u futuru, GS Housing hà da cuntinuà à cumpiendu attivamente a rispunsabilità storica affidata da a nova era, cù u sintimu di "Speru chì tutti sò pienu è caldi", a terra per benefiziu u populu, è piglià l'iniziativa di assume. rispunsabilità suciale.


Postu tempu: 01-09-22