New style Minshuku, fattu da case modulari

Oghje, quandu a produzzione sicura è a custruzione verde sò assai elogiati,Minshuku chì hè fattu da case di containeri piattesò intruti tranquillamenti l'attenzione di a ghjente, diventendu un novu tipu di edifiziu Minshuku chì hè eco-friendly è risparmiu d'energia.

Chì ghjè u novu stilu minshuku?

Sapemu da e seguenti informazioni:

Prima di tuttu, questu hè una rivoluzione in a trasfurmazioni di a casa di cuntainer.Ùn hè più solu aduprà cum'è trasportu di carica.

A casa di u containeru pianu pianu pò esse cumminata diversificazione è stacked with three layers;U modellu di tettu, terrazza è altre decoru puderia ancu esse aghjuntu.

Ha più flessibilità in l'apparenza di u culore è a selezzione di funzioni.

Minshuku unicu stratu

Minshuku doppia strata

Minshuku à trè strati

Siconda, u minshuku aduttà u modu di "prefabbricazione di fabbrica + stallazione di u situ" per accurtà u periodu di custruzzione, chì risparmia assai manodopera, risorse materiale è risorse finanziarie.In modu chì a stanza di sughjornu in casa pò esse furnita rapidamente, hà migliuratu u tassu d'utilizazione di l'abitazione, hà aumentatu u fatturatu turisticu minshuku.

Infine, l'applicazione di u tipu di contenitore minshuku hè estensiva.

Sicondu e diverse esigenze, a casa di cuntainer pò esse cuncepita in uffiziu, alloghju, corridoio, toilette, cucina, sala da pranzu, sala di recreazione, sala di cunferenza, clinica, lavanderia, magazzinu, postu di cummandu è altre unità funzionali.


Postu tempu: 14-01-22