I novi travagli di Whitaker Studio - Casa di container in u desertu di California

U mondu ùn hà mai mancatu bellezza naturale è hotel di lussu.Quandu i dui sò cumminati, chì tippu di scintille collideranu?In l'ultimi anni, "alberghi di lussu salvatichi" sò diventati populari in u mondu sanu, è hè l'ultimu desideriu di a ghjente per vultà à a natura.

I novi travaglii di Whitaker Studio sò in fiore in u desertu accidentatu di California, sta casa porta l'architettura di u container à un novu livellu.A casa sana hè presentata in forma di "starburst".L'impostazione di ogni direzzione maximizeghja a vista è furnisce una luce naturale sufficiente.Sicondu e diverse spazii è usi, a privacy di u spaziu hè stata ben cuncepita.

In i zoni di u desertu, a cima di una roccia hè accumpagnata da una piccula fossa lavata da l'acqua di tempesta.L'"exoskeleton" di u cuntinuu hè sustinutu da colonne di basa di cimentu, è l'acqua scorri per ellu.

Questa casa di 200㎡ cuntene una cucina, salottu, sala da pranzu è trè camere.Lucernari nantu à i cuntenituri basculanti inundanu ogni spaziu cù luce naturale.Una gamma di mobili si trova ancu in tutti i spazii.À a parte posteriore di l'edifiziu, dui cuntenituri di spedizione seguenu u terrenu naturali, creendu una zona esterna protetta cù una piattaforma di legnu è una vasca idromassaggio.

A superficia esterna è interna di l'edifiziu serà dipinta di un biancu brillanti per riflette i raghji di u sole da u desertu caldu.Un garage vicinu hè dotatu di pannelli solari per furnisce a casa cù l'electricità necessaria.


Postu tempu: 24-01-22