U club Xiong'an hè statu ufficialmente stabilitu

Xiongan New Area hè un mutore putente per u sviluppu coordinatu di Pechino, Tianjin è Hebei.Nantu à a terra calda di più di 1,700 chilometri quadrati in Xiongan New Area, più di 100 grandi prughjetti cumpresi infrastruttura, edifici di uffici municipali, servizii publichi è strutture di supportu sò in custruzzione à piena velocità.Più di 1 000 edifici in l'area di Rongdong s'arrizzò da a terra.
Xiong an China
L'istituzione di Hebei Xiong'an New District hè una scelta strategica storica maiò di a Cina, è ancu u pianu di u millenniu è l'avvenimentu naziunale.GS Housing hà participatu attivamente à a custruzzione di u splendidu Xiong'an, è custruisce un club high-end per visita di i clienti, discussione cummerciale è cusì.

GS Housing Club in Xiongan hè un edifiziu di dui piani cù un cortile indipendente.L'esterno di u club adopra u stilu architettonicu Huizhou cù tile blu è pareti bianchi.U cortile hè graziosu è stylish.Ingressu in a sala, a dicurazione generale adopta un novu stile cinese, è i mobili in mogano sò eleganti è atmosferichi.A manca hè una sala di tè cù una zona di riposu;à a diritta hè una sala di riunioni cù una bona illuminazione è visione.

Fornitore di case prefabbricate GS Housing (8)
Fornitore di case prefabbricate GS Housing (2)

Andendu più in l'internu, pudete vede una sala di mostra super grande, induve i visitatori ponu avè una cunniscenza cumpleta di a cultura corporativa di a cumpagnia, di e caratteristiche di u produttu è di i casi d'applicazione, è trè grandi tavule di sabbia sò posti per permette à i clienti di avè una sperienza visuale più intuitiva.Inoltre, u primu pianu di u clubhouse hè ancu equipatu cù una cucina è parechji ristoranti di ricezione.I chef prufessiunali ponu furnisce i visitori piatti puliti è diliziosi.

Fornitore di case prefabbricate GS Housing (1)
Fornitore di case prefabbricate GS Housing (4)

U sicondu pianu di u clubhouse hè l'alloghju è l'uffiziu.Ci hè parechje stanze grandi è chjuche, dotate di letti singuli è doppiu, armari, scrivanie, etc. Ogni stanza hà un bagnu indipindenti, aria condizionata.

Fornitore di case prefabbricate GS Housing (6)
Fornitore di case prefabbricate GS Housing (5)

U cumpletamentu di u Clubhouse Xiong'an hè un layout impurtante per GS Housing per risponde à a chjama di u guvernu cinese, seguitate da vicinu à u tema principale di i tempi, è cuntribuisce ancu à u sviluppu di l'industria di a custruzione in Xiong'an, chì hè di un significatu largu.Aspittendu avanti à u futuru, simu pieni di cunfidenza è fermamente crede chì sottu a dirigenza curretta di i capi di u gruppu, l'Uffiziu Xiong'an mantene u passu cù a marea di i tempi è avanzà.

VZ
Fornitore di case prefabbricate GS Housing (7)

Postu tempu: 27-04-22