A Cità Proibita di Pechino hè u palazzu reale di e duie generazioni di Cina, chì si trova in u centru di l'asse cintrali di Pechino, è l'essenza di l'antica architettura di a corte cinese. A Cità Proibita hè centrata nantu à i trè tempii maiò, chì coprenu una superficie di 720 000 metri quadrati, cù una superficie di edificazione di circa 150 000 metri quadrati. Hè una di e più grande scala di u mondu, a struttura di legnu più cumpleta. Hè cunnisciutu cum'è u primu di i cinque palazzi maiò di u mondu. Hè un locu scenicu turisticu naziunale di livellu 5A. In u 1961, hè stata listata cum'è a prima unità di prutezzione di e reliquie culturale chjave naziunale. In u 1987, hè stata listata cum'è un patrimoniu culturale mundiale.
In l'occasione di a fundazione di a New China, a cità pruibita è a nova Cina anu un grande cambiamentu, dopu à parechji anni di riparazione è mantenimentu di salvezza, una nova cità pruibita, chì mostra davanti à e persone. In seguitu, PuYi hà avutu assai cose ùn pò micca parlà dopu ch'ellu tornò à a Cità Proibita, chì era stata fora di 40 anni, hà scrittu in "in a mo prima mità di a vita": Lasciami esse surprised hè chì u decadenza hè invisibule quandu aghju partutu, In ogni locu hè novu avà, in u Giardinu Reale, aghju vistu quelli zitelli chì ghjocanu in u sole, u vechju beie tè in u supportu, aghju sentutu l'aroma di u sugheru, Sentendu chì u sole hè megliu cà u passatu. Credu chì a Cità Proibita hà ancu ottenutu una nova vita.
Finu à questu annu, u muru di a Cità Proibita era sempre realizatu in modu ordinatu. In l'imagine altu standard è strettu, l'alloghju GS hè svelatu in l'Edificiu di a Cità Proibita. L'abitazione di Guangsha piglia u rispunsevuli di rinnuvà a Cità Proibita è a prutezzione culturale, GS Housing intrì in a Cità Proibita, è a casa risolviu i prublemi di travagliu è alloghju di i travagliadori di riparazione di a cità è assicurà u prugressu di u prugettu.
Postu tempu: 30-08-21