Industria Globale di Edifici Prefabbricati

U Mercatu Globale di Edifici Prefabbricati per ghjunghje à $ 153.7 Billion by 2026. Case prefabbricate, case prefabbricate sò quelli chì sò stati custruiti cù l'aiutu di materiali di costruzione prefabbricati.

Questi materiali di custruzzione sò prefabbricati in facilità, è poi trasportati à u locu desideratu induve sò assemblati.E case prefabbricate sò una cumminazione di casa tradiziunale è tecnulugia.È almenu u 70% di edifizii prefabbricati sò cunnisciuti cum'è casa modulare. Questu facilita a scomparsa, u trasportu è a custruzione di queste case.In cunfrontu cù e case tradiziunali, e case prefabbricate sò più economiche, più sustinevuli è più belle.I materiali di custruzzione utilizati in u sviluppu di case prefabbricate sò classificati cum'è basati in cimentu è fabbricati in metallo.

À mezu à a crisa COVID-19, u mercatu glubale per l'Edifici Prefabbricati stimatu à 106,1 miliardi di dollari in l'annu 2020, hè previstu di ghjunghje à una dimensione rivista di 153,7 miliardi di dollari per u 2026.

U mercatu di l'Edifici Prefabbricati in i Stati Uniti hè stimatu à US $ 20.2 Billion in l'annu 2021. U paese attualmente cuntene una parte di 18.3% in u mercatu globale.A Cina, a seconda ecunumia più grande di u mondu, hè prevista per ghjunghje à una dimensione di u mercatu stimata di 38,2 miliardi di $ in l'annu 2026, cun un CAGR di 7,9% in u periodu di analisi.Trà l'altri mercati geografichi degne di nota sò u Giappone è u Canada, ogni previsione per cresce à 4.9% è 5.1% rispettivamente in u periodu di analisi.Dintra l'Europa, a Germania hè prevista per cresce à circa 5.5% CAGR mentre u Restu di u mercatu europeu (cum'è definitu in u studiu) ghjunghjerà à 41.4 miliardi $ US à a fine di u periodu di analisi.

Inoltre, à partesi da u 2021, u mercatu di l'investimenti prefabbricati hè statu in forte espansione, è u settore di a capitale hà guidatu è seguitu in l'imprese interni prefabbricati in Cina.
L'analisi autoritariu da i circhuli d'investimentu è finanziarii crede chì oghje, quandu l'industrializazione di a China hà penetratu in tutti l'aspetti di a sucità (cum'è l'automobile cù una media di più di 20 000 parti è cumpunenti sò digià industrializati, è ancu i ristoranti cinesi cù prucessi di produzzione cumplessi è e cucine ricche sò state industrializzate cumplettamente), u cuncettu di dicurazione tecnologica - a decorazione prefabbricata hè sempre più ricunnisciuta da a capitale, è l'industria di a decorazione in 2021 si sviluppa rapidamente in a direzzione di l'Industria 4.0.
Stu novu blu oceanu dicurazione tecnulugia mercatu (dicurazione assemblea) , micca solu sottu à a capacità di u mercatu enormi aspettative di ritornu stabile, ma ancu u mercatu innovativu, i segmenti di u mercatu emergenti purtonu novi opportunità è spazii d'immaginazione enormi di capitale.

Quantu hè grande u mercatu?Chì i numeri parranu per sè stessu:

Edificiu prefabbricatu cinese, alloghju modulare, casa prefabbricata, fornitore di uffici in situ,

Pò esse vistu da l'analisi di dati chì l'industria tradiziunale di custruzzione mantene sempre un forte sviluppu.In un momentu quandu u cuntrollu di l'epidemie glubale hè previstu di migliurà in u 2021 è u ciculu ecunomicu domesticu s'accelerà, u ritmu di crescita di l'industria tradiziunale di a casa hè prevista per esse più attraente.

Edificiu prefabbricatu cinese, casa modulare, fornitore di case prefabbricate

Di sicuru, certi dubbii inevitabbilmente seguiranu: u mercatu hè cusì grande è u ritmu di crescita cuntinueghja, a casa tradiziunale d'oghje hè sempre calda è l'onda ùn hè ancu calata, perchè a casa prefabbricata diventa a pista più ardente in l'industria ?Chì ci hè u mutivu prufondu daretu ?

1.Insights di l'industria:I travagliadori industriali diminuiscenu annu per annu

Sicondu i dati publichi, u numeru tutale di l'impiegati in edifiziu tradiziunale hà aumentatu da 11 milioni in 2005 à 16,3 milioni in 2016;ma da u 2017, u numeru di l'impiegati in l'industria hà cuminciatu à calà.A fine di 2018, u numeru di l'impiegati in l'industria hà righjuntu 1,300.più di 10.000 persone.

2.U dividendu demugraficu di l'intruduzioni di l'industria sparisce

Comu mostra in a figura sopra, si pò vede chì a forza di travagliu cuntinueghja à calà.Quanti travagliadori sò disposti à entre in l'industria tradiziunale di custruzzione in u futuru?A situazione hè piuttostu cupa.

U dividendu demugraficu hè chjaramente diminuite annu per annu, è ci hè ancu u veru dilema di l'anziane cuntinuu di l'impiegati, è a custruzzione tradiziunale hè precisamente una industria tipica di travagliu pesante.

In a dicurazione umida tradiziunale, ogni locu di decorazione hè un picculu attellu di pruduzzione, è a qualità di i prudutti dipende da l'artisgianalità di u persunale di custruzzione in ogni prucessu, cum'è l'acqua, l'electricità, u legnu, u tile è l'oliu.

Da a decorazione più tradiziunale à a decorazione di Internet chì hà attrattu u focusu di u mercatu in l'ultimi anni, a manera chì l'influssu di i clienti di marketing hà cambiatu veramente (da offline à online), ma in fattu, u prucessu è i ligami di servizii ùn anu micca subitu. cambiamenti qualitativi., Ogni prucessu si basa sempre nantu à u persunale di custruzzione tradiziunale, chì hè assai tempu, hà assai ligami, pisanti decisioni è prucessi longu.Questi prublemi di collu di bottiglia ùn sò micca stati sostanzialmente invertiti.

In tali circustanze, l'edifiziu prefabbricatu chì cambia direttamente u metudu di produzzione hà creatu un mudellu di pruduzzione è serviziu novu.Hè cuncepibile quantu disruptive serà grande per tutta l'industria.

Casa modulare cinese, casa prefabbricata, fornitore di custruzzione prefabbricata di casa di container

3.U prefabbricatuedifiziuspada di insight industria si riferisce à u cambiamentu industria

Parechji imprenditori chì anu inspeccionatu l'edifizii prefabbricati giapponesi è a dicurazione anu dettu chì u Giappone hà sviluppatu edifizii prefabbricati assai prima è più cumpletu di a Cina, è hà standard assai standardizati è sistemi di implementazione in termini di standard di costruzione è standard di materiale.Cum'è una sucietà invechjata in u cinturione propensu à i terrimoti, u Giappone hè affruntatu à una populazione anziana è un forte calatu di i travagliadori industriali chì sò assai più prominenti di quelli in Cina oghje.

Per d 'altra banda, in Cina, dapoi u sviluppu rapidu iniziale di l'urbanisazione in l'anni 1990, un gran numaru di travagliadori migranti sò versati in a cità per furnisce u travagliu à pocu pressu per a decorazione di l'edificazione.À quellu tempu, a tecnulugia prefabbricata era relativamente retrocede, è ci sò parechje prublemi di qualità, chì hà purtatu à u cuncettu di prefabbricatu esse scurdatu per un tempu.

Dapoi u 2012, cù l'aumentu di i costi di u travagliu è u cuncettu di l'industrializazione di l'abitazione, u tipu prefabbricatu hè statu sustinutu fermamente da e pulitiche naziunali, è u sviluppu di l'industria hà cuntinuatu à riscalda.

Sicondu u "13e Pianu Quinquennale" Pianu d'Azzione di Edifici Prefabbricati di u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale, da 2020, a proporzione di edifizii prefabbricati in u paese ghjunghjerà più di 15% di edifizii novi.In 2021, più novi pulitiche continueranu à esse introdutte è implementate.

Edificiu prefabbricatu cinese, fornitore di case prefabbricate

4.Industry Insights Ciò chì hè prefabbricatuedifiziu? 

Edificiu prefabbricatu, cunnisciutu ancu edifiziu industriale.In u 2017, i "Normi ​​Tecnici per l'Edifici Prefabbricati in Concrete" è i "Normi ​​Tecnici per l'Edifici Prefabbricati in Strutture d'Acciaio" promulgati da u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale definitu chjaramente a decorazione prefabbricata, hè U metudu di installazione cumminatu chì si riferisce à l'usu di seccu. i metudi di custruzzione per mette in u situ parti interni in fabbrica.

A decorazione prefabbricata hà u pensamentu industrializatu di u disignu standardizatu, a produzzione industrializzata, a custruzzione prefabbricata è a coordinazione basata in l'infurmazioni.

(1) U metudu di custruzzione secca hè di evitari l'operazioni umide, cum'è leveling putty gypsum, leveling mortar, è bonding mortar utilizatu in i metudi di decoru tradiziunali, è invece aduprà bulloni di ancora, supporti, adesivi strutturali è altri metudi per ottene Supportu è struttura di cunnessione.

(2) U pipeline hè siparatu da a struttura, chì hè l'equipaggiu è a pipeline ùn sò micca pre-sepultatu in a struttura di a casa, ma riempia u spaziu trà i sei pannelli di muru di e case prefabbricate è a struttura di supportu.

(3) Integrazione di parti L'integrazione di parti persunalizata hè di integrà parechje parti è materiali spargugliati in un organismu attraversu un fornimentu di fabricazione specificu, è ottene a custruzzione secca mentre migliurà u rendiment, chì hè faciule da furnisce è assemble.A persunalizazione di e parti mette in risaltu chì, ancu s'è a dicurazione prefabbricata hè una produzzione industrializzata, hà ancu bisognu di scuntrà a persunalizazione persunalizata, per evità u prucessu secundariu in situ.

5.Prefabbricatuedifiziudi "fabbrica pesante è situ di luce" di insight industria

(1) Prestate attenzione à a pre-posizione di cuncepimentu è di custruzzione.

Prima di a tappa di cuncepimentu hè di migliurà significativamente i requisiti di capacità di cuncepimentu per l'integrazione di a struttura di l'edificiu è a decorazione.Building Information Modeling (BIM) hè un strumentu ausiliariu impurtante per u disignu integratu di custruisce.Per l'imprese cù l'accumulazione tecnica in BIM, puderanu riflette megliu i so vantaghji competitivi in ​​a cumpetizione di l'industria di decorazione prefabbricata.

Prima di a tappa di a custruzzione, a custruzzione incruciata cù a struttura principale.In u metudu di decoru tradiziunale, tutte l'operazioni di custruzzione sò compie in situ, mentre chì a decorazione prefabbricata divide u travagliu di custruzzione originale in dui parti: a produzzione di pezzi di fabbrica è a stallazione in situ.Comparatu cù u metudu tradiziunale.

(2) Materiale di alta qualità

L'edifiziu prefabbricatu divide l'edifiziu tradiziunale in una varietà di parti, è a cumpagnia di decorazione furnisce parechje opzioni per ogni parte, formandu cusì l'individualizazione in a standardizazione, cusì a selettività di u produttu hè "più".

I pezzi sò fabbricati in fabbrica è installati solu in situ.A precisione di a decorazione hè assai migliurata, l'influenza di i fatturi umani hè assai ridutta, a qualità di a decorazione hè più faciule da guarantiscia, è a qualità di e parte hè megliu è più equilibrata.

(3) U prucessu tutale hè più ambientale è più sanu.

Cum'è u materiale, i pezzi prefabbricati sò tutti fatti in fabbrica, ùn ci hè micca un travagliu umitu, è u materiale hè più ecologicu è più sanu.

U situ di custruzzione hè solu per a stallazione di pezzi, tutti custruiti da custruzzione secca senza trasfurmazioni secundariu.Per quessa, u periodu di custruzzione hè assai scurciatu cumparatu cù u metudu tradiziunale.Questu hè u casu in l'attuali rinnuvamenti di l'alberghi di u primu è di u sicondu livellu, rinnuvamenti rapidi di l'uffiziu, è un altu turnover di prughjetti immubiliarii è residenziali.Fattori pusitivi assai interessanti, è da a perspettiva di u futuru cunsumu di u Cliente, se u futuru dicurazione è rinnuvamentu di a casa, i materiali sò amichevuli di l'ambiente, sani è a velocità di custruzzione hè assai efficace, cumu ùn pò esse più populari u Cliente ?

6.IInsights industriali predice chì a dimensione di u mercatu supererà100miliardiUSD

Sicondu i mudelli di calculu pertinenti, hè stimatu chì a scala di u mercatu di edifiziu prefabbricatu di a Cina ghjunghje à 100 miliardi USD in 2025, cù una crescita annuale composta di 38,26%.

A dimensione di u mercatu hà più di 100 miliardi USD.Cù una nova pista di tecnulugia tamanta, chì tipu di cumpagnia pò superà u prucessu tutale è guidà u sviluppu di l'industria?

L'industria in generale crede chì solu imprese integrate à grande scala cùcapacità di cuncepimentu di primu livellu (vale à dì, capacità naziunali, lucali è di standard di l'industria), capacità di cuncepimentu è R&D, tecnulugia BIM, capacità di pruduzzione di pezzi è di furnimentu, ècapacità di furmazione di i travagliadori industrialipò esse in stu campu.Stà fora in a pista di a nova tecnulugia.

Coincidentamente, l'abitazione GS appartene à stu tipu d'impresa integrata.

edifiziu prefabbricatu (4)

Postu tempu: 14-03-22