Tecnulugia di spruzzatura elettrostatica in polvere di grafene aduprata in case modulari

L'industria di fabricazione hè u corpu principale di l'ecunumia naziunale, u campu di battaglia principalu di l'innuvazione scientifica è tecnologica, u fundamentu di a fundazione di u paese, è l'uttellu per rejuvenating u paese.In l'era di l'Industria 4.0, GS Housing, chì sò in prima linea di l'industria, cambianu da "fabbricatu da GS housing" à "fabbricatu in modu intelligente da GS housing": utilizendu una alta automatizazione è mecanizazione per aumentà a capacità di produzzione, rimpiazzà l'operazioni in daretu. cù tecnulugia avanzata, è utilizendu a gestione scientifica è u "spiritu Artigianu" inseme per creà prudutti d'alta qualità in u campu di a custruzzione modulare.
Crea prudutti cù più valore core è competitività, risponde à a dumanda di u mercatu è creanu u massimu valore.GS Housing implementa u primu passu di l'aghjurnamentu di u prucessu: pruibisce a pittura, è utilizendu un revestimentu elettrostaticu in polvere di grafene in un modu integrale.
U grafene hè un novu materiale cù una struttura di foglia di una sola capa composta da atomi di carbone, è l'atomi di carbone sò cunnessi l'un à l'altru per furmà una griglia esagonale.Hè u materiale nano più altu è tenacious chì si trova oghje.
U megliu di u grafene:
1. Best conductivity - graphene hè u materiale cù a resistività più bassu in u mondu, solu circa 10-8Ωm.A resistività più bassa di u ramu è l'argentu.À u listessu tempu, a mobilità di l'elettroni à a temperatura di l'ambienti hè altu cum'è 1500cm2/vs, chì supera quella di brique è tubu di carbone.A tolleranza di densità attuale hè a più grande, hè prevista per ghjunghje à 200 milioni a / cm2.
2. A dissipazione di u calore hè u megliu - a conduttività termale di u graphene unicu stratu hè 5300w / mk, chì hè più altu ch'è quellu di nanotubi di carbone è diamanti.
3. Eccellente currusioni è resistenza à u clima.
4. Super toughness - a forza di fallimentu hè 42N / m, u modulu di u ghjovanu hè equivalente à quellu di diamante, a forza hè 100 volte quella di l'acciaio d'alta qualità, è hà una flessibilità eccellente.
5. Struttura speciale è duttilità eccellente.Ultra ligeru è sottile, cù un grossu massimu di 0.34nm è una superficia specifica di 2630 m2/g.
6. Trasparenza - u graphene hè quasi cumplettamente trasparenti è assorbe solu 2,3% di a luce.

case modulari (1)
case modulari (2)
导热性

Paragone trà pittura tradiziunale è spraying elettrostaticu in polvere di grafene.

case modulari (16)

Prucessu di spruzzatura elettrostatica di polvere di grafene

case modulari (3)

i prudutti anu un culore luminoso, una superficia liscia, una forte aderenza è un effettu specchiu cù spruzzo elettrostaticu in polvere di grafene

A finitura pò esse persunalizata secondu i vostri bisogni.

U strettu prucessu di ispezione di qualità è l'attitudine prufessiunale meticulosa assicuranu chì tutti i prudutti finiti sò 100% qualificati:

case modulari (7)

U prucessu di spruzzatura di grafene ùn solu migliurà significativamente a qualità è a vita di serviziu di e case di cuntainer piatte, ma ancu u culore luminoso s'adatta megliu à l'aspettu è u temperamentu di e case di cuntainer piatte.


Postu tempu: 11-01-22